четверг, 26 апреля 2012 г.

модуль 9

На мою думку, формування у учнів навиків самоспрямованої діяльності дозволить виростити із них майбутніх успішнил людей - людей, які не бояться самостійно планувати свою діяльність, реалізувати її та брати на себе відповідальність за її результати.
Вивчаючи приклади планів проектів, я помітив, що крім слабовстигаючих та сильних учнів у них ще є учні із певними фізичними вадами.
Не знаю, чи варто їх виділяти у окремий розділ диференціації навчання? 

2 комментария:

Анна Скрипка комментирует...

Але ж дитину у візочку ви не заставите бігати по місту і проводити опитування чи вимірювання. Такі діти отримають окремі завдання - які, ви опишете в цьому додатковому розділі.

Serj комментирует...

Справа не в тому. у мене ніхто нікуди не бігає ;) Я думав чи варто таких дітей виділяти окремо, щоб не образити їх якимось чином...