вторник, 24 апреля 2012 г.

Модуль 4

У цьому модулі я уточнив основні запитання проекту і тепер вони мають такий вигляд:

Ключове запитання

Як стиснути цілий світ?

Тематичні запитання

Як можна цілий світ покласти до кишені?

Як зекономити на носіях інформації?

Чи все можна стиснути?

Як стиснути інформацію не пошкодивши?

Що можна стиснути?

Що стискається краще?

Змістові запитання

За допомогою якої програми ми можемо стиснути інформацію?

Що таке архіватор? Яке його призначення?

Як архівувати та дерахівувати файл?

Як створити архівну копію?

Які агрегатні стани речовини ми можемо спостерігати у звичайному житті?

Крім того, мною було внесено уточнення до розділу Діяльність учня та учителя у тій частині, де визначається наявність у учнів необхідних початкових знань та вивчаються їх навчальні потреби.

Ця частина роботи відносилась до планування стратегії оцінювання навчального проекту. Опис цієї стратегії, основні приклади планування методів та інструментів оцінювання можна подивитись на http://educate.intel.com/ua/AssessingProjects/AssessmentStrategies/

Формуюче оцінювання дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи ми за допомогою оцінювання можемо спостерігати виконання учнями запланованого дослідження, прогрес кожного учня та корегувати його хід за потреби. В решті решт, формуюче оцінювання дозволяє виявляти розуміння учнями отриманих результатів, відслідковувати результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички, у тому числі навички мислення високого рівня.

4 комментария:

Анна Скрипка комментирует...

Спробуйте писати більше про своє ставлення і спробуйте чесно написати, що ВАМ вдається найлегше, а що не подобається робити на цьому тренінгу.

Serj комментирует...

Мені здається, що я все встигаю зробити. Ви бачили мої вправляння - там нічого важкого немає.
А у досвідченого тренера немає прийомів, вправ, ідей які не подобаються ;)

Кира Стадниченко комментирует...

Вам не здається дещо дивним, що Ключове питання не сумнівається у можливості стискання усього (Як стиснути цілий світ?), а одно з тематичних начебто проти (Чи все можна стиснути?). Планується його забити, як мамонта? І довести, що стиснути можна все, якщо прикласти належних зусиль та за допомогою п’ятого виміру?

Serj комментирует...

Это к разным предметам вопрос относится ;)